UWAGA KOLEJNY DŁUGI POST :P
wytłumaczę Ci to na podstawie naramienników dla Rogue'a PvP: Opportunist's Leather Spaulders 219 Armor +13 Agility +31 Stamina Red Socket Yellow Socket Socket Bonus: +3 Resilience Rating Equip: Improves critical strike rating by 11 (0.5%). Equip: Improves your resilience rating by 13 (0.3%). Equip: Increases attack power by 22.
PvE: Shoulderpads of Assassination 219 Armor +25 Agility +25 Stamina Yellow Socket Yellow Socket Socket Bonus: +4 Stamina Equip: Increases attack power by 42.
Porównajmy je pod kątem PvE bo na tym się znam. PvP: 13Agi, 22AP, 11crit rating -> co daje 35AP i ok.0,7% crit PvE: 25Agi, 42AP -> co daje 67AP i ok.0,62% crit Pomijam gemy bo w tym przykładzie są nie istotne.
Przy epikach różnice są większe.
W PvP liczy się przetrwanie czyli stamina i resilience- jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. W PvE liczy się jak wysokie obrażenia zadajesz (w ujęciu klasy dps). Jako dps czy healer w większości walk, obrażeń da się uniknąć uciekając, przechodząc w inne miejsce itd i to zadanie healera żeby podtrzymał Cię przy życiu. Resilience to z punktu widzenia PvE cecha bezużyteczna. Dam Ci pewien przykład. Była sobie pewna gildia która farmowała Black Temple. Potrzebowali warriora dps. Po oewnym czasie przyjeli gościa full-pvp-epic i po tygodniu już go w gildii nie było. Powód? Zadawał śmieszne obrażenia. Teraz jest masa ludzi z pvp gear. Kiedy widze jak jakiś hunter się ogłasza że ma 11k HP, 28% crit i 1300AP to wiem już że to jest człowiek pvp. Mój hunter ma ekwipunek na poziomie Mount Hijal (później nie raidowałem z powodu wypadku samochodowego) i nigdy nie przekroczył 9k HP unbuffed. Ma natomiast 35% crit i 2100AP bo w PvE liczą się obrażenia a nie to, ile przetrwasz. To zadanie dla healera żeby utrzymał grupę przy życiu, ja jeżeli zrobisz overaggro to i tak zginiesz i tak, nie ważne czy masz 7k czy 12k HP.
Następna sprawa to +hit który każdy dps przydałoby się żeby miał za-capowany czyli osiągniętą maksymalną wartość (inna dla każdej klasy i specjalności). W przypadku rogue'a trzeba mieć chyba ok 230 (choć to nie maksymalna wartość, ale wystarczy). PvP gear nigdy nie da Ci takiej wartości.
|
Mi to tito :P Narazie bujam się w PvP, bo i tak niedługo pojawi się WotLK i zdobywanie itemów zacznie się na nowo na 80 lvlu :) wtedy na pewno będę starał się zdobyć ekwipunek do pve.
EDIT
A jak jest z bronią ??? Czy te zdobywane za honor w PvP są dobre czy są lepsze do zdobycia, które w PvE bedą lepiej się spisywać?
|